Pages

Wednesday, August 17, 2011

Terima Kasih...


Pagi nie...tak tahu la...nasyid nie bermain2 di kepala aku...
'Ya Allah, betapa banyak dosaku ini...ampunkan aku Ya Allah'

jadi aku nak ajak  kawan2 dengar nasyid nie same2...
hayati lirik nye...




/(TT~TT)\


Mawaddah - Terima Kasih Tuhanku
 
Terima kasih wahai Tuhanku
Yang sentiasa melimpahkan rahmat-Nya
Membenarkan aku menghadap-Mu Tuhan
Yang Maha Pengasih dan Maha Penyayang

Untuk bercakap dengan-Mu Tuhan
Mengizinkan ku minta pada-Mu
Memuja - memuji sepenuh hatiku
Memohon munajat pada-Mu Ya Rabbi

Terima kasih wahai Tuhanku
Yang sentiasa melimpahkan rahmat-Nya
Membenarkan aku menghadap-Mu Tuhan
Yang Maha Pengasih dan Maha Penyayang

Untuk bercakap dengan-Mu Tuhan
Mengizinkan ku minta pada-Mu
Memuja - memuji sepenuh hatiku
Memohon munajat pada-Mu Ya Rabbi
Tapi aku khuwatir ketika menghadap-Mu
Tidak pula pandai beradab dengan-Mu
Aku mula bimbang kalau aku derhaka
Dalam ketaatan bukan rahmat dari-MU yang ku dapat
Tapi ku kan dapat kemarahan-Mu
Ya Rabbal Alamin
Maafkanlah Aku
Ya Rabbal Alamin
Maafkanlah Aku





No comments: