Wednesday, August 24, 2011

Anak Dara Kena buat Keje

Salaam~
Hurmm mood raye dah tiba! Aja2 hwaiting~..haha mane tak nye...pasang je radio, kebanyakkan nye lagu raye je..aigoo~nak2 lagu nye sedey2 je haha..tambah lagi nak dekat raye nie kan, emm macam-macam kene buat, kemas rumah, buat kueh raye, cuci tu cuci nie, ade yang cat rumah lagi..hoho deabakk~rajin korang yer~

Waktu-waktu macam nie la yang paling kelam kabOt nye pun hoho...setahun sekali kemas rumah gile2, ape salahnye kan huhu...T~T lagi kelam kabot kalu buat rumah terbuke erkk~

Pagi-pagi lagi , ibu dah senaraikan ape yang kene aku buat hari nie...hoho...mentang-mentang anak darenye cuti...macam-macam kene buat haha...

Senarai kerje-kerje mengemas rumah hari ini :

1. Bukak semua langsir, dan basuh, dan sidai, dan gantung balik



















2. Keluarkan balang kuih raye, basuh, lap














3. Cuci sawang satu rumah




















4. Lap habuk-habuk kat perabot

















5. Vacum kapet
















dan macam-macam lagi~yang lain sambung esok..hoho...ok bubye...jom2 mengemas~ ^^
p/s: hari nie sepatutnye wordless wednesday...haha^^


 

3 comments:

emydiaz3 said...

wah cian nya.....takpe2 setahun sekali jer..

FyzaLovato said...

comel plak tengok kartun tuh ;)

en.doktor & cik dietitian said...

rajinnye die..hehe

eyh2 tak jumpe la tmpat nk follow..or mata tersalah pndang..