Pages

Saturday, August 20, 2011

The Lucky Follower

Aha...bace tajuk kat atas pun dah boleh agak kan~ hihi hari nie aku nak kasi highlight sikit kat stalker aku yang bertuah...walaupun stalker aku tak la ramai mana pun...tapi aku nak hargai jasa anda menjadi pembaca di blog nie...


orang yang  bertuah tersebut adalah childude93....(tepuk tangan untuk diri sendiri, muke ko pun dah macam terkejut je.. hik3)


tahniah,...dah la bufday die baru2 nie, tapi die pelik aku wish ^^ (dik oi, ang post pasai hari jadi ang kat entri terbaru ang, pastu aku wish la...jgn wat pelik plak...=p)

childude93 nie suke k-pop...::janggg::..Beast is deaabakkkk~~(^~^.)v

jemput la jenguk2 childude93 nye blog ek.....



p/s: Korang rase follower yang ke berapa yang dapat special highlight dari aku lagi?...ahaa pikir2 la ek  ....btw, tgk tarikh hari nie ! 20 Ramadhan dah~....apelagi nak di tunggu...mari berusaha...hehe



2 comments: