Saturday, August 20, 2011

Winner Jom Isi Dialog 1 & 2 ~

As I promised, saye akan umumkan dialog pilihan saye untuk segmen Jom Isi Dialog yang saye buat minggu lepas ...jadi jom tengok dialog yg terpilih~

Dialog 1, pemenang nye~

Cik Winny punye dialog~

Tahniah 3x, Chulkaheyo, Omeneto

(sebab situasi nie memang berhampiran surau pun, macam tau2 je~)




Bagi dialog 2,  pemenang nye~

dialog Ramadan-senpai,

Tahniah 3x, Chulkaheyo, Omeneto

p/s: erkkk nie macam mengharap kejadian nie berlaku je senpai..haha^^



kepada dialog2 yang tak terpilih tu...jangan bekecil hati, saye ucapkan jutaan terime kasih kerana sudi turut serta...nantikan dialog2 yang akan datang~hehe^^

Jemput melawat blog pemenang Jom Isi Dialog 1 & 2...

Hadiah?...kene tanye pemenang nak hadiah ape lew??

 
  • kalo nak tengok balik : 

btw, 'Jom Isi Dialog 3' xda sape nak join...(T^T)/



5 comments:

Nur Salsabilla said...

nak! nak! hadiah! wahhhhhhhhh. buat contest lah!! ehemm..teror dah ni! ;P

Tantan^^ said...

shasha : gi join dialog 3 tu hah..hak3,
dialog 1 and 2 dah tutup..hik3

p/s : hadiah hanya di beri kepada pemenang sahaja,
termaktub dlm syarat penyertaan, segala surat-menyurat tidak akan dilayan...hakhakhak =p

Winny Ruslan said...

hadiah ape cik tan?.. hehe.. btw, thanks .. n congrats to bro Ramadan.. hehe..

Tantan^^ said...

Winny : ang nak hadiah ape?haha...koi raya boleh???hik3

3p4h said...

Huaaa...makin rajin bdk nih! Melukis dah satu hal, wat contest lg tu! Bagus2 teruskan wat contest.

p/s: Ada rzki nk join... Hehe