Sunday, May 22, 2011

'Transparent'

Sori lame xupdate...emmm ade ke org bace pun kalu aku xupdate...hahahaha
kalau ade..diucapkan jutaan arigatou~~~ngee~


berbalik pade tajuk diatas...aku harap korg xbayangkan benda2 yg xelok  sudey..haha
cite pasal transparent nie adalah tentang aku sendiri...
aku nie transparent...


apekah transparent?
bagi aku maksud transparent nie, 'leh bace', 'jelas' atau bahase org Raub 'nampak sgt'~
tapi kalau korg guglekan maksudnye telus..erkk...atau tumyeonghan dlm bahasa korea nye..muehehe~


aku nie senang di baca..
kalau aku marah, muke aku jd mcm nie...
kalau aku bosan, muke aku jadi mcm tu...
kalau aku suka, muke aku jgn mcm gini-gini^^ dan selainnye...
kalau korg rapat ngan aku mmg senang baca...tapi xrapat sgt pun, leh tau kot..emm.



bukan muke je...bak kata Lela classmate aku...pasword aku pun, org leh baca~...
hampagas betoi~...hik3...adakah aku bendul sgt?emmm~


kadang2, bile org dah salu sgt senang leh baca air muke kite, pun susah jugak tu~...aishhh..


kadang2 kite rase lapar, org ingt kite marah pulak...
kadang2 kite tak marah, org ingt kite marah...susah2...
lead to misunderstanding..cewahh...


so tak semua bacaan air muke korg tu betoi okey~!!...
baik tny org tu dulu, sebelum pikir yg bukan2...
(cewahh backing org2 transparent sedunia plak~~)

emmm tringt plak kat cite jepun Satorare...cite pasai transparent gak..hihi..xcaye tgk la..haha

antara koleksi muka2 aku..erkkkk


tu dia~ dia dah buat muka2 dah~ slang kedah sat na...

marah ke kak~

ngantuk~

ade aku kesah~

lapar...erkkk~

suka~ngee~


p/s: akhirnye leh gak aku upload gambar2 lukisan aku yg gile punye lawa nie, trime kasih encik Paint~ hahaha =p
tQ for reading till dis point ~



9 comments:

akulahct said...

tp kan... nape bile kksu tgk muke intan kksu x boley bace ape2 pon.... hohoho....

Tantan^^ said...

kak su: sebab bile dpn kak su , tan jadi 'manis' je..erkk hahaha tu yg xleh bace tu..haha

AtiKaH M said...

byknye koleksi muka... tomey2.. hehehe.. :)

didi fadila said...

pandai nyee tantan menggunakn encik paint :)

Tantan^^ said...

tikah: haha...muke lapar~hehe

didi fadila: tQvm...nie mcm lukisan bdk darjah 4 je..huhuhu~

アヌム ちゃん said...

kalau passwd pn boleh bce..bhye nih..hehe

Tantan^^ said...

kak anum: tu la..bahye2...

アヌム ちゃん said...

haha kan :P

ajennnnni said...

6taun kwn dgn ko...ari2 tgk muka ko..mmg transparent la muka ko for me...hehehehe especially muka ko bl terserempak dgn mr dot...dot...hehehehehe
*hopefully aku harap bl kta dh grad nti pon aku still leh bc muka ko almaklum la nti dah jrg jumpa*