Pages

Tuesday, August 9, 2011

Cerita Korea 'Tipu Kepada Saya'? erkk =p

Emm musim cuti2 memang banyak le stok crite2 dari negara K atau J ....
antara crite nye, mesti la, crite 'Tipu Kepada Saya' atau bahasa K nya 'Naege Geojitmaleul Haebwa' atau bahasa omputih nye 'Lie To Me' hik3.

Cite nie dah pun abis tayang,
but... Kang ji hwan oppa~ ottokaji~nan nol nomu chuwa plus your acting~
erkk okey dah merepek cakap bahasa K plak~

Nie antara crite yg aku suke tengok, but yes still tak leh kalahkan lagi ngan crite Secret Garden hehe^^..
ost2 nye pun aku suka...

1. Shameless lie by Gayoon (4Minute)

ahaa lagu atas nie dah jadi message alert aku 2 bulan nie..haha



2. Lovin Ice Cream by As one ft Ez-life

Lagu nie pun...best..sweet and cute song~
 " Kalo korang tengok crite nie..bile part lagu nie, mesti korang hempuk2 bantal..it sooo sweet", kata Cik Anonymous.



3. Really want to say Hello by M to M


lagu nie pun...ehem2~ feeling abis~~bertenang tan bertenang bulan2 posa nie, erkkk~
btw..kawan aku pun suka lagu nie..ape yg aku tgk kat blog dia la..hik3



4. Are you STILL Waiting by Hee Young
awat still tu huruf besaq, cam da papa ja?eheh~ =p


 
  • credit to all the subbers

 
hehehe...okey la..sekarang nie aku tengah busy (busy ke buat2 busy) dengan proposal research...so download banyak2, kumpul.2..nanti baru tengok hik3...siap le korang kawan2 semua~

p/s: sekarang nie crite Scent of a Woman tengah hot~...hehe..^^

Lastly, kepada kipas2 crite K ;

cite K cite K jugak, bulan posa jangan lupa na~
hehe v(^~^.)v

 


2 comments:

arney said...

pehh..xtahan la tgk tulisan warna pink tuh..LOL=p

Tantan^^ said...

arney: dude did u mean 'kawan aku' yg tulisan pink tu?..ohho..u better check it out~haha
klik kat situ na~