Pages

Monday, December 5, 2011

No I'm Not

Kat kedai dobi~

Aku: kak saye nak anta sehelai nie je~

aku letakkan whitecoat aku kat depan counter kedai dobi tu...

Kakak kedai dobi: ohh, doktor nak cuci dan putihkan ke whitecoat nie?

Aku: ha'ah , putihkan terutame kat poket ni~ btw, saye bukan doktor, saye student je,~

Kakak kedai dobi: ala, nanti keluar jadi doktor gak kan~hehe (sambil tulis dlm resit name aku Dr.Intan)

Aku pun bayar la RM 5 untuk sehelai whitecoat tu....(kalau akak tu mintak RM10 pun aku leh unconciously bayar kot) hahaha =p....
nak je aku cakap, aku ni, juruxray-to-be jerr~(senyum lebar sampai ke telinga)..




doktor pun doktor la...
cumenye 1st time orang tulis name aku Dr.Intan,
nampak macam lemah lembut, macam dlm novel and lovely gitueww~ (erkkk pengsan) XP hahaha



p/s: penangan tengok 'ong bak ring do' tu pasai sume benda rase macam novel..erkkk =p



6 comments:

arney said...

awat x post gambar resit tuh Dr. Intan..ngee~:D

Tantan^^ said...

arney: malas nak amek resit tu, tertinggal dlm kete~hoho

Mohd. Ramadan Bin Ab.Hamid said...

ahaha... Nanti post la gambar baju doktor yang telah diputihkan.. hihihihihi...

Tantan^^ said...

hahaha~...tak amek lagi baju doktor tu, doktor tgh busy...hahaha =p

ajennii said...

~~ Dr.Intan~~ film ombak rindu 6....hahahahaha

Tantan^^ said...

ajennii: siape hero nye? haha XP