Pages

Friday, May 31, 2013

Lenchai~

Assalamualaikum..

Harap anda semua sihat, bagi yang kurang sihat, syafakillah, syafakallah aku ucapkan, jangan lupa makan ubat na~

Sejak aku kerja kat bangunan baru ni....sejak dua menjak ni, ramai lenchai2x yang datang kat kedai kami...wooop2x...tinggi, ensem, ala2 korean..erkkk..tapi sadly, lenchai2x ni kebanyakan yang datang nak buat STD profile (check hiv, syphilis,etc) ..ish3x..tak leh percaya lenchai2x kat sini...hurmm...

lenchai ni maksudnye ensem dalam bahasa cina...haha officemate aku selalu cakap, "Intan , your lenchai dah datang , go ask him what test he want to do, tho sure enuff it must be STD" erkk haha...ni di sebabkan deorang tau yang aku suka tengok cerita korea...kyaa~ 


hohoho gong yoo shwi~ nak buat blood test tak? meh aku cucukkan..erkk


 p/s: Hidup aku masih seperti biasa...cuba untuk enjoykan diri dengan kerja, makin lama makin hilang rasa nak sambung study..haha mungkin tawar hati dalam bidang ni..haha cuba bidang lain la plak...haha 






No comments: