Pages

Tuesday, December 13, 2011

A VISION ^^

Dari satu sampai lima, siyes, aku tak penah terpikir nak tengok cite nie pun....tapi dek sebab kawan2 yang gile2 ajak tengok, tengok kat bilik aku pulak tu, siap pasang speaker...aku pun tengok la cite nie...aku bukan ape, aku tak minat sangat cite2 yang buat aku terkejut atau, aku tak leh lupekan (cite aksi yang ganas sangat; orang makan orang atau cite hantu)

Tapi ahad ri tu , member ajak jugak...cite FINAL DESTINATION 5....
erkkk...



Cite ni, mule dengan kemalangan yang berlaku kat jambatan yang runtuh...dan hero dapat vision (mimpi) yang kemalangan tu akan berlaku, die tersedar dari tido, sebelum kemalangan tu berlaku, jadi hero dapat selamatkan kawan2 die...Semua orang mati kecuali hero dan kawan2...

Tapi lepas sorang2 kawan die mati lepas peristiwa tu, macam2 cara kematian yang unexpected...tapi siyes, rase terseksanye..erkkk

Kitorang tengok cite ni dengan jerit2,  banyak yang cube agak ape yang akan berlaku, macam2 gaye la mase tengok cite nih, seb bek tengok kat laptop, kalu kat wayang, dah rugi coz tutup mate je...haha

Pasni, aku xnak :

1.    gayut2 macam gymnas (macam le aku penah buat ek) haha



2.    xnak gi akupuncture...siyes...penah terpikir nak cube dulu, tapi, rentikan saje pas tengok cite FD5 nih..haha



3.    xnak buat LASIK...haha sian~....member aku, dak opto pun kate xnak dah..haha




Siyes, sume member pegang bantal / selimut sambil tengok cite nih,...sangat mengejutkan~
aku kasik 4.5 star kat cite nih...coz cite nih leh gak buat kite insaf, kematian itu pasti, bila2 pun akan terjadi, kite je yang kene pastikan kite bersedia ke tak untuk hadapi nye...
'orang kate, pengakhiran seseorang tu, akhir dengan benda yang die minat' maksudnye, kalau kite suke ke masjid, mungkin mati kite semasa menuju ke masjid, atau dalam masjid , etc...wallahua'lam

p/s : aku still tak leh lupe...erkk

No comments: