Sunday, December 25, 2011

Kedua

Baru habis bace novel  ni, Fatimah Fatty...hehehe =p





Hasil karya E-man Dhani ni hanya RM16.50 saje
yang pastinye dari keluaran PTS, aku suke bace buku2 PTS sebab tulisan die lawa

Novel ni best gak, buat pengetahuan korang, novel ni adalah novel yang kedua aku beli dalam hidup aku hahaha Novel yang pertama aku beli, novel 'Yong Tau Foo' keluaran PTS gak karya Faizal Dzasrik..haha

Aku jarang bace novel, aku lagi suka tengok cerita, sama jugak dengan anime, aku kurang baca 'manga' sebab aku lagi suka tengok anime, walaupun anime selalunye lambat (cth: Bleach)...hehe

Novel ni best sebab die banyak kasi motivasi. Macam mane tu? korang beli dan baca sendiri...hehe


p/s: final exam aku start 30 December 2011 pukul 2.30pm paper Quality Assurance (QA)...huarrgghhh....banyak kene study~ Aja2 hwaiting~ (^~^.)/

p/s lagi: 'boleh pulak die baca novel dulu' , suara hati~



 

No comments: