Pages

Sunday, March 10, 2013

Open Table

Assalamualaikum...

Semalam Mieza open table hehe..sejak dari belajar lagi, sesekali kami  akan keluar gi McD kat Teluk Cempedak..Tak sangka sampai zaman kerje pun kami masih dapat keluar sesame, sebab ramai yang keje kat KL ni je...tapi bila dah kerje ni, open table ni, maksudnye , kene belanje-member-bile-ade-duit-lebih-sambil-leh-sembang-update-diri-masing-masing...=p hehe..

Mieza belanje western semalam,..dapat lew makan steak..haha bagus, sebab aku kekurangan iron..hoho..
sebelum ni, Arney belanje domino pizza ( bulan Nov 2012 tak silap aku), Ijat belanje nasi arab (bulan Okt 2012 kot, dah lupe dah..)

Giliran aku belum lagi, aku sedang menanti-dengan-penuh-kesabaran surat confirmation aku..hoho..nanti aku ingat nak belanje korang kat restoran yang Br Z selalu duk sebut tu.. 'Nasi Arab Saba' ke? entah aku lupa..haha..tapi lambat lagi la..doa2kan la surat cepat dapat ek, sepatutnye dah dapat dah, 3 Mac ritu..sabar je la kan..hehe

Hari ni, gi jog kat titiwangsa ngan adik aku, ramai orang sebab ade even aerobic sponsor by milo, ade shooting film la, macam2 la.., aku jog je..hoho...dan aku terserempak ngan Syanie, mase aku jog...die pun jog gak kot..

p/s: perlukan semangat untuk teruskan usaha, aku sangat hargai kata-kata semangat dari sahabat2 semua ..terima kasih...
p/ss: layan lagu Nur Kasih versi Inteam dan Slam..hahaha deabak~ =p






No comments: