Pages

Thursday, April 4, 2013

Nak Pindah..(-__-.)???

Assalamualaikum..

Ape khabar semua? harap sihat, bagi yang kurang sihat tu, syafakillah, syafakallah saya ucapkan, jangan lupa makan ubat ye..

Ecelly, tak da ape nak di update,...hehe
Let just welcoming April, the lovely and beautiful month ...ecehh...I hope uoll know the reason why...hehe (jangan lupa beli hadiah mahal2 untuk saya ek...*dream2*) (>_<.)v

Okeh, bulan ni saya busy! Sejak bulan Mac, saya dah macam bukan juruxray je (mesin xray dalam maintenance huhu), saya kena buat kerja2 reception ..hurmm walaupun saya sangat neves duduk kat meja depan tu..terima customer yang fussy bagai..kadang2 rasa nak nyorok bawah meja. Kadang2 Doc tetiba MC ke, staff MC ke tetiba, saya kena call balik customer kena set appointment lain...cair telinga kena bebel dengan customer..korang kalau nak MC ke, nak EL ke...kalau bukan urgent tu..ingatlah2..ade orang lain mungkin terkena tempias...

Alhamdulillah, saya dah jadi confirm staff kat company...clap ur hand for me...tak sangka dah 6bulan berlalu, duit gaji sebelum ni pun tak nampak.. habuk pun tak da..haha..
HR ade offer saya transfer...should I transfer??? ke Sitiawan..huhu..tanya ayah, tentunye ayah sokong pindah ke Perak...sayu pulak nak tinggalkan DU ni...ecehh..tapi kalau pindah pun lambat lagi, tunggu orang ganti tempat saye..jadi, kawan2 yang kat KL, jom jumpe selalu, saye tak tau, sampai bila saye akan ade kat KL ni..huhuhu nanti saye pindah kat Perak, susah dah nak jumpe gadis ayu ni erkkk haha (sedey poyo plak, padahal surat transfer tak buat lagi pun)

Okeh la..nak tido dah..esok saye kena pergi kempen, duk buat free test kat pusat bandar damansara...(^..^.)/...

p/s:  sehingga berjumpa lagi..



No comments: