Tuesday, March 12, 2013

(Dream) The Invitation..Pelik3x~

Assalamualaikum..

Ape khabar pembaca semua? harap sihat, yang kurang sihat tu, syafakillah, syafakallah..jangan lupa makan ubat ye..hehe

Semalam aku tido awal..bace doa, tido, lepas tu..mimpi..ye, mimpi mainan tidur..kali ni, mimpi pelik..haha the invitation card..out of blue..tetiba je aku leh mimpi benda ni..yang pelik nye.. 

Aku kasi kad jemputan ni kat kawan2 aku, tanpa nama pihak sebelah sana..pelik kan, bayangkan kalau korang terima kad jemputan walimah tapi tak da nama pasangan..haha


 photo invitationyangpelik_zps94f3c62a.jpg
hehe guna balik gambar ni..malas nak lukis..=p


Dalam mimpi tu, kawan aku tanya, siape nama dia, aku jawab, "Aku pun tak tahu.." erkk..haha yang tahu hanya ibu dan ayah je dalam mimpi ni..haha lawak je, sebab aku clueless..

Pelik3x...tapi bagus pun tak da nama..haha 
Aku terjaga dari mimpi ni, jam baru pukul 3.30 pagi..bulat mata aku..blurr..(tak da benda lain ke nak dimimpikan, mimpi naik gaji lagi best..haha mesti boss cakap ' kamu hanya mampu bermimpi' =p)
Tak pasai2 hari ni pegi kerje awal, tunggu pintu office bukak, ade dalam 40min aku tercegat kat depan office tu...haha dan telan 2dose nescafe, bangun awal punye pasal..erkkk

p/s: this is truly out of blue...okey~ (^~^.)/




No comments: