Pages

Friday, March 8, 2013

(About Me) Intolerance..

Assalamualaikum...

Huhuhu~ dah dua hari merana..tak pernah pun jadi sepanjang 24 tahun ni..hoho..salah makan ke...tapi dasyat ni..pedih,...(T~T.)

Udang vs Cendawan

Tak tahu mana satu puncanye, tapi aku suspek udang...huhu arney suruh jumpe doktor..tapi aku tak nak haha (hari2 jumpe doktor kat tempat kerje, tapi aku tak suka jumpe doktor kalau sebab aku yang sakit) haha aku tak reti explain dan bile jumpe doktor, muka aku mesti tak nampak macam orang sakit (that's explain why i never received any MC during my study)..=p

Tapi boleh lagi update blog , haha , sebenarnye tadi aku buat experimen..aku makan udang ngan cendawan lagi petang tadi..haaa~ amek kau, malam ni...huhuhu (T~T.) sengsara..kulit merah macam kene air panas..hoho..

Ke cendawan...ish3..kalau macam tu, aku asik2 ade masalah ngan cendawan a.k.a kulat la...=p

Suddenly miss my mom...huhu...(T~T.) 

p/s: harap2 alahan ini sementara saje..ilang nikmat tak dapat makan udang dan cendawan beb...hehe..





No comments: