Saturday, December 1, 2012

Travel

Assalamualaikum,

Dah dekat sepuluh kali aku taip kat post ni...tapi separuh jalan aku delete balik...mood ada tapi hilang tengah jalan hurmm...

Minggu ni aku berjalan lagi, cume dengan saki baki duit gaji yang ade kat dalam bank tu yang mampu bayar tambang bas pergi je, kalau mase balik nanti tak masuk lagi gaji aku, aku kene amek upah basuh pinggan kat kedai makan la jawab nye...

Jadi minggu ni (hari ni sabtu malam), aku beli tiket untuk ke Terengganu, adik aku convo, sedihnye aku tak dapat cuti sebab cuti bulan Disember ni di beku kan...ciss...jadi pergi Ganu malam hari sabtu, sampai subuh ahad, naik bus balik sampai KL mungkin subuh Isnin, terus masuk kerje...deabakk bukan??? haha demi adik, nak tunjuk yang aku ni kakak yang supportive la kunun...kahkahkah

Minggu lepas dan minggu sebelum nye, aku balik kampung kat Johor. Memang cuti-cuti Malaysia la aku ni...cuti hari ahad je, tapi berjalan tak hengat punyer...

Minggu depan jadual aku, ke Melaka pulak...kawan2 sekolah dulu ajak gather2...ekk...bila lah aku boleh menabung dengan aman...ish3...

Minggu depan nye lagi aku nak balik hometown plak...tak kire...haha...

p/s: Bercuti hari ahad secuti2nya...hehe



No comments: