Pages

Monday, December 31, 2012

2013 I, Me, Myself

Assalamualaikum..

Apa khabar pembace blog semua? harap sihat2 la ek...tinggal beberapa jam je lagi nak melangkah ke tahun baru..jadi macam biasa, tiap kali tahun baru, mesti ada azam tahun baru kan? hehe

1. Tahun 2013, aku nak focus kat diri aku...maksud aku,..ehem...belajar untuk menyayangi diri, perbaiki diri, dan pengurusan diri dipertingkatkan lagi.

2. Tahun 2013, mungkin lebih banyak perkara yang mencabar..aku harap aku dapat hadapi dengan baik.

3. Tahun 2013, aku nak sibukkan diri dengan perkara yang berfaedah, dan aku nak capai target mission aku bulan 8 nanti, In Shaa Allah.

4. Tahun 2013, I want to be happy and appreciate people who support me in everything. (^~^.)/

Ni antara azam aku, ada lagi, biarlah menjadi rahsia..hehe..kita hanya merancang, sungguh , Allah penentu yang terbaik.

p/s: tak ada mood nak melukis, huhu...
p/ss: planner 2013 tak beli lagi huhu...pitih oh pitih~





No comments: