Thursday, December 20, 2012

Kasut Sukan Ungu ^^

Assalamualaikum...
Dah sebulan lebih cadangnye nak beli...tapi tak terbelikan lagi dek duit di perlukan untuk yang lebih penting...hoho
Sekarang tengah nekad...nak beli bulan depan la kot..bila gaji masuk..nak yang warna ungu..hehe..hari tu dah survey kat The Mall...tapi tak tau sampai bila sale diskaunnye..huhuhu
Aku patut ada sepasang...sebab sekarang aku tengah rajin nak berjogging..haha bukan senang nak tengok aku berjogging sebelum ni..hehe
Sebelum ni ade, tapi dah tak boleh pakai..dah buang..tu yang dah tak da tu...terpaksa la pinjam kasut adik yang longgar dan berbau 'harum' itu..erkk pengsan~



Photobucket

p/s: yoishh...masuk je gaji..aku nak cari sepasang..hehe hwaiting tantan! (^~^.)/



No comments: