Pages

Monday, November 26, 2012

Rainy Day

Assalamualaikum

Ade satu pagi tu, aku nak pergi kerje...hujan rintik2 pagi tu...tapi aku rase cergas je..tak ngantuk pun sebab dah  tidur cukup..hehe lagi pun hari tu aku pakai baju kurung yang paling aku suke..hehe

Jadi aku pun keluar awal, dalam pukul 7.00 macam tu..jalan kaki je pun, bukan jauh, jadi kire awal la kan..hehe...

googled

Macam ni la aku pagi tu...haha bayangkan macam ni jugak~ haha XD...



Photobucket

Hahaha okey2...ecelly, macam ni la gambaran pagi hari tu...bayangkan la ade hujan rintik2 ek..hehe...Di sebabkan aku awal, tak banyak kereta dan orang pun pagi ni..tak pe la...janji aku heppy..hehe

Lepas tu...



3





2







1






shhhhruuuuussshhhhhhhh~~~



erkk okey2...


Photobucket

Ayakkkkkk!! aku jerit...
Hampessss betoi...basah lenjun aku....nak je aku campak payung pink aku kat kereta tu...hampessss kau...baju aku~~basah pepagi...erkkk sejuk...

Kepada pemilik kereta W_X xxxx....siap kau...
Punye la besar jalan, die nak jugak langgar air tu sampai kena aku...huhu habis baju kesayangan aku...hahaha..

First time kene simbah dengan air ni...lawak pun ade...geram, sejuk, sume la..haha

p/s: nenkali jangan duduk dekat tepi jalan sangat bile hujan...haha tu la akibatnye...erkk







No comments: