Pages

Saturday, January 5, 2013

Risaunya Seorang Ayah Part2

Assalamualaikum..

Ikutkan hati aku dah tak nak sambung post nih...aku ingat orang yang rapat ngan aku je yang bace..hoho aigoo~ mieza punyer pasai la nih haha...tapi aku dah siap lukis pun...post je la...

cerita sebelumnya di sini.

Ni la kali pertama aku keluarkan statement yang boleh buat aku nye heartbeat naik depan parent aku..haha..aku memang tak pernah cakap ape2 sebelum ni...tapi aku tak nak ayah aku risau, jadi...


Photobucket



Aku keluarkan statement yang xleh bla kan??(kepada secret admire..bapak perasan ekau nih~, jangan salah paham yer..haha ni hanyalah jawapan selamat.haha)...

Dan aku ingat setakat tu je respon ayah ibu...sangkaan aku meleset =p


Photobucket


Tu la..bagi lagi statement yang memang 'ganjil' dari mulut aku..hahaha habis bertalu2 soalan keluar..aku buat bodoh je..ayah n ibu di tinggalkan dengan penuh tanda tanya...
Seyesly, aku tak nak ayah risau..hahaha

Dan tentunya adik aku dua orang jadi mangsa..haha..

Photobucket


Deorang pun menghantar laporan kat aku...
Okeh..aku memang betoi2 cuak..haha

Photobucket


Selepas tu, family aku ade jumpe mieza (bestfwen aku) mase convo adik aku...tapi ayah senyap je..haha padahal die nak korek  banyak rahsia dari mieza tapi die tak tertanyakan hahaha...

Tu je la ceritenye haha...Ape-ape pun...jodoh itu rahsia Allah..dan bukan jodoh saje..kematian juga yer...jangan lupe...
Buat mase ni aku focus kat diri aku dulu (^~^.)/.. fikirkan sangat kang, aku leh jadi stress haha =p..dan selalu ingat..



A026

(Lazimnya) perempuan-perempuan yang jahat adalah untuk lelaki-lelaki yang jahat, dan lelaki-lelaki yang jahat untuk perempuan-perempuan yang jahat; dan (sebaliknya) perempuan-perempuan yang baik untuk lelaki-lelaki yang baik, dan lelaki-lelaki yang baik untuk perempuan-perempuan yang baik. Mereka (yang baik) itu adalah bersih dari (tuduhan buruk) yang dikatakan oleh orang-orang (yang jahat); mereka (yang baik) itu akan beroleh pengampunan (dari Allah) dan pengurniaan yang mulia.



  Jadi, kite kene perbaiki diri dulu...hwaiting~


p/s: tiap kali balik kampung aku avoid soklan2 cepuk emas nih..aku akan ubah topik hahaha..tapi dah berkurang la..bagus gak aku ckp mcm tu ri tu..haha ayah memang funny~ (^~^.)v

p/ss: mieza dan azni..sorry..watak korang xdapat dimasukkan kat cerita nih, sebab kalau masukkan, tu dah topik mendalam sangat hahaha =p

p/sss: ijat..jgn hampa sgt watak mieza xda hahaha =p

p/ssss: banyak pulak p/s. haha