Pages

Friday, June 29, 2012

Tanam Anggur

Assalamualaikum,

Dah seminggu aku jadi penganggur yang berdedikasi..hoho...(risau sebenarnye), sabar menanti panggilan interview atau offer kerje dari mane2 pihak yang berbaik hati...
InsyaAllah, rezeki kite ade, cume waktu kite perolehi nye yang berbeza (cuba sedapkan hati)...

Ibu tentunye orang pertama yang paling risau, kerisauan ibu sebenarnye menambahkan lagi kerisauan aku...(erkkk...) hahaha

Aku merupakan penganggur yang menanam anggur...(siyes tanam sendiri depan rumah)...jadi betul la kate orang, tanam anggur = penganggur  erkkk (ape yang aku merepek nie)


Buah anggur yang masih hijau...nanti bertukar warne ungu baru kite petik yerr~


 
Tanam di pagar depan saje~

 
Cepat2 la tukar warne~ nyummy~


Ni la hasil pokok anggur depan rumah aku...


p/s: selalu berdoa, agar aku dan kawan2 dapat job offer yang sesuai... (somehow i have a thought that it was a funny cycle, we were struggling for 4 years, yet...)






No comments: