Saturday, June 23, 2012

Himawari~

setelah dua bulan...tinggi dah pokok2 bunga matahari yang ibu tanam depan rumah~


satu pokok ade lebih dari 3 bunga...hoho

Tapi... hari ni pokok2 nih semua nye di cabut...(ibu nak tanam pokok lain pulak)..hoho...so, sekarang ni aku tengah banyak biji benih pokok bunga matahari..hehe...
dan bilik aku pun tak pasai2 ade bunga~

daripada dibuang baik jadikan hiasan bilik..hoho


comelkan...ni bunga yang xdan nak besar lagi huhu


hehe .. ni la akibat kalau petik bunga petang2...
tapi kan, name pun bunga matahari, mestilah kembang waktu tengah hari/ pagi...hehe
yang besar2 ni aku letak kat dapur je la~


To Azni : jangan jeles....bunga2 kat rumah aku besar2...tapi mak aku buang je...teringat susah payah ko jaga pokok kat room ri tu...hehehee

P/s: jom makan kuaci...hehe





2 comments:

ajeni said...

huhuhu rindu dekat ros

Tantan^^ said...

ajeni: nnt aku letak gmbar ros...hehehe