Sunday, March 30, 2014

Makcik dan kawen lagi..

Dear,

I hope u fine...please be in good health..

Sunyi..rumah ni rasa sunyi..adik2 semua balik asrama hari ni..
Tinggal saya ibu ayah dan tamtam..hoho here goes the routine back to usual..

Esok saya keje balik selepas 3hari cuti..hoho mesti banyak xray kene buat..hahaha..habis la..

Tadi masa saya hantar ikin kat sekolah..saya jumpe cikgu yg ajar matematik dulu..cikgu ingat nama penuh saya lagi..sgt2 terharu...bayangkan dah hampir 9tahun saya tinggalkan skolah..hehe...cikgu mmg the best..tskk3..terharu gila

Semalam saya keluar ngn kawan rapat masa skolah dulu..kami sembang2..

N: ko tau aku gi kenduri kawen ngn mak aku..ade makcik tu tny "bila nak makan nasi minyak lagi?' Ade ke ckp macam tu kat aku yg bujang depan2 org ramai..
D: nape ko tak ckp je ' makcik xda ank lelaki ke?'
Saya: alaa..xpun ko ckp je kat makcik tu.." saya tunggu suami makcik masuk minang saya la~" Kahkahkah...
N: hahaha
D: hahaha btoi2..kasi makcik tu diam sikit..

Hmm..saya tau makcik2 ni risaukan kami yang tak kawen lagi ni..tp kang dah kawen..makcik duk tny pasai anak plak..pastu tny plak bila nak tmbah plak..haha..sampai bila2 la..adoiyai..tapi teringin gak nak tgk reaksi makcik2 ni..kalo kami jwb lagu tu..hahaha

Till then..xoxo

Regards
Tantan♡

p/s: gurauan semata...jgn la amek hati ek..hehe


No comments: