Wednesday, September 25, 2013

Putus...

Assalamualaikum

Harap semua sihat2 belaka..Bagi yang kurang sihat tu...syafakillah syafakallah aku ucapkan...jangan lupa makan ubat ye. .hehe

Okey..ri ni aku nak cerita pasai sorang bestfriend aku ni...putus cinta...its not funny bila putus cinta masa umur jubli perak ni..hoho..boleh meroyan di buatnya..haha

Jadi..sebagai kawan..aku jumpa la dengan Yoorin ni..(bukan nama sebenar)..
Yoorin cerita la kat aku pasai lelaki tu..aku dengar je la...pot pet pot pet yoorin cerita semuanye..

Yoorin: intan..ce ko bygkan..sape la nak kat aku ni..da la tua2 clash plak tu..

Aku: *dalam hati* aku tua dari ko la..aku lahir dulu bhai~..

Yoorin: Nanti bila tua aku duduk rumah orang2 tua ko jangan lupa lawat aku tan..nanti aku sunyi..ko datang tau dengan cucu2 ko lawat aku..

Aku: Beb..ko jangan risau la...aku sentiasa ada dekat ngan ko nye...

Yoorin: ye la tu...tah2 ko lupakan aku..tinggal la aku kat umah orang tua2 tu..habiskan sisa hidop..huhuhu

Aku: Beb..aku nak lupakan ko macam mane..kalau dah aku duduk kat katil sebelah ko kat rumah orang tua2 tu..*forever alone*

Yoorin;  erkk..hahahaahahahaa... (die gelak sampai keluar air mata ..)

nway...aku berjaya buat yoorin gelak..


Ni la yang aku bayangkan masa tu...


Sian kat kawan aku ni...tapi sekarang die dah okey sikit kot...jangan risau la yoorin...dengar cakap Abg Afgan tu..Jodoh Pasti Bertemu...mane la ko dapat idea nak duduk rumah org tua2 tu..ish3...

Nah dengar lagu ni...

I didn't own this video...credit to the owner..

P/s: oppss jiwang lagu ni...




No comments: