Monday, August 27, 2012

SituasiRaya 3

#situasiraya3

3hari sebelum hari raya

Aku:    Ibu baju raye kite ni bile nak amek?
Ibu:    Petang ni ibu pegi la amek kat makcik seha tu...

*tettt tettt tettt* msg ibu masuk (dan dan ade msg masuk)

'baju raya masih belum di jahit, potong pun belum, maaf zahir batin, -makcik seha'

Aku:    erkkk dah agak dah benda ni jadi lagi tahun nih..
Ibu:    emm..nasib baik dah beli baju lagi satu...


p/s:  kene beli baju lebih dari satu setiap tahun, sebab makcik seha salu siap lambat...hoho untung la jugak..haha


No comments: