Pages

Saturday, July 14, 2012

I'm Happy For Them~

Assalamualaikum, hari ni (Jumaat) banyak mendengar berita gembira...Alhamdulillah..keputusan UPU dah keluar, adik aku Siddiq dapat masuk UIA, die jadi junior Naim (adik aku bawah Siddiq),haha.. so kami 3 beradik semua keluaran UIA hehe..Kabarnye kezen aku, iki (sebaya Naim) dapat UKM bio-Med...good luck to both of you, 4 years from now on...

Tengah hari tadi pulak, dapat msg dari Arney, kabarnye die dapat kerje dah, Alhamdulillah, I always pray for my friends and I to get jobs...(Rezeki masing-masing, InsyaAllah ada, cuma masa yang di beri berlainan)...

For my happy story today...aku gembire bile tgk gambar ni...gambar ni bukan sekadar gambar 4 buah buku tapi, menggambarkan hasil penat-mengantuk-tak tido/makan-ulang alik hospital-pikir ayat-penin dalam menyiapkannye...proudly present my thesis hard cover....yeayyy...dah pun dihantar...



Sepanjang aku belajar 4tahun ni, aku selalu dapat topik yang berkait dengan kepala (brain, skull)...haha sampaikan thesis aku pun study pasal brain...aku pun dah terminat pulak bab2 otak nih,hehe...



Terima Kasih banyak2 kepada sesiape yang telah banyak membantu dalam aku menyiapkan thesis ni ( harap2 anda2 bace blog saye hahaha)...


p/s: sekarang kene cari kerje pulak...^^




2 comments:

quja said...

harap2 ada org bace blog ni..hahaaa...xleh blah....
dlm acknowledgement ko ada nama aku x?? hehee

Tantan^^ said...

quja:
sorry dude, xda name ko, tapi aku khaskan 'for my best friends' muahaha included la tuh...boleh bla x, aku letak best friends dlm acknowledgement thesis???hahaha