Friday, April 22, 2011

Saye Tak Perasan...



Hari nie 1st day dtg kerje...alah keje ape la sgt...jage bookshop skolah rendah tu...

awal pagi lagi aku dah bgun koi5pg...hehe bkn sebab excited nak g keje..tapi aku kene diarrhea hahaha...akibat mkn char ketyiaw hehe


nak dijadi kan cite...aku jmpe la uncle tempat keje aku tu...dgn confident nye aku ckp :


" Saye cuti 2 bulan uncle~ "


padahal aku cuti 6minggu je...baru aku pasan...hoho...sorry uncle! (wat gaya Gil Ra Im)..
xberniat nak tipu pun,,,,nak kasi tau balik kat uncle tu pun, mcm sebersalah la plak...ade gak org nak amek kite keje 6mgu kire bagus la tu kan...(mcm pektikel plak 6mgu)...


so keje aku 4jam je pun...koi 9.15-1.30  hahaha..jgn jeles..saje2 nak isi masa...
+belanja tuk pektikel...+pengalaman lagi...+blajar jadi org bawah, jage hati majikan, ye tak...hahaha poyo la plak~..hehe


p/s: tempat keje nie waktu skola je...budak2 salu panggil aku makcik..huhuhu...pas tu aku pun buat muka, suh panggil aku kak~..hahaha depe pun blur2...teettt~hahaha

2 comments:

Mohd. Ramadan Bin Ab.Hamid said...

haha... makcik oh makcik.. =p

Tantan (^~^.)/ said...

ai...(sambil wat muka2)
haha~..kalu panggil ajumma sedap la jugak..haha~=p