Pages

Monday, April 25, 2011

Hadiah Bufday yang Lalu (150411)

emm baru nak upload gmbar2 adiah bufday aku~...sorry fwens..hehe

hadiah2 (mcm le byk sgt haha) aku dapat dari mieja, miera , azni, arney, and raidah, and lela, and rajna~ (berape byk 'and' daa~)


 taddaaa~ ni dia~pemain mp3 utk kereta..
hadiah dari arney mieja miera and aznie~....


thanks fwens..i'll keep dis little thing eva..hehe...mmg da lame aku nak,,tapi xber'pulus'...so tQ again~
aku nak letak wishes korg yg dlm kad tu kat dlm blog nie...BUT..its too privacy....erkkk kyaaa~

waktu bufday aku gak..member2 aku yg terchenta nie..bwk aku mkn kat restoran Santai...emm mkn free mmg sedap aje~hehe...(maaf gmbo xda kat aku, ade kat blog miera~)


nie plak adiah dari Raidah...aii Raidah, nie mcm nak kasi aku membeso lagi je..hehehe nway thanks~sedap~nyum3~


sowi..mls nak rotate gmbo..haha

ehh nape gambo hadiah lela n rajna xda ek.....

haha lela kasi aku....adiah....air milo bungkus kak Ana cafe~..haha...ini kire bagus lela nak blanje aku...hahaha terharu aku wehhh..
rase nak tngkp gmbo ngan lela je waktu penyerahan hadiah berlangsung..hahaha TQ lela~ =p

hadiah dari Rajna plak....pisang goreng n kepok leko...hahaha...(tiada dlm gambo)..xsempat masuk / tangkap gmbo pun dah kene 'baham' dgn aku mieja n arney...hahaha~ TQ Rajna~


and last adiah...aku xdapat lagi~....org tu kate tgu die dpt keje dulu :p...hahaha, saye tuntut~ (seram nye la kan..haha) haha, play2 je~

that all..adiah utk 23 tahun...
and the best adiah...adalah daripade Dr Sayyed coz die kasi aku soklan exam RNI waktu bufday aku ri tu....167marks turrr~ :p



...the end...

No comments: