Pages

Monday, April 25, 2011

Awak Tak Payah Datang Kilaja Esok~

kene buang kerja!!!!

Uncle : "Inlan, esok awk xpayah dtg kilaja~"

Aku : ..::blurr::.. haa~ (ai baru hari 1st day dtg keje , xkan kene buang kot??)

Uncle : "itu awak dtg minggu depan ma~...minggu ini itu budak (budak yg tgh kerja kat kedai buku tu) talak belenti kilaja lagi ma...jadi awak start kilaja minggu dpn saja ma~"

Aku : owh..okey uncle...( dlm hati aku lega, tapi kurang lagi la minggu aku nak kerje...ade cadangan x nak keje ape 1mgu nie??...nak tambah $$$ la~)

aigoo~ uncle bikin saya nebes saje ma...haiyaa~ :p


so aku xkene buang kerje pun...cume disebabkan aku nie part-timer...so uncle kate aku start lambat sebab tempat kerje aku tu full lg..mgu depan baru ade budak benti keje~

The truth~: terasa gak mcm kene 'buang keje' je tadi~..hahaha



No comments: