Pages

Saturday, February 25, 2012

New Header ^^

yeay...aku berjaya buang masa lagi...erkkk =p...haha

bosan dah dengan header lama ( yang mieza kate, die asik buat peace bile bukak blog aku haha)...
gambar bawah ni aku lukis a.k.a tekap pakai microsoft excel~ hehe 1st time cuba waktu tu...


gambar asalnye...



so, aku buat header yang baru untuk blog nih...tapi still gambo aku yang ayu jugak la yang melekat kat situ kan~...erkk =p hahaha
basically same je header ni, cuma aku lukis pakai paint Sai yang Lela kasi...hehe TQ Lela (^~^.)/


gambar asalnye...


 
okey la...nak stop melukis untuk seminggu nih, haha banyak kerje nak di buat, tengah excited dapat Paint Sai, bahaye takut kerje tak siap ngeh3x...hehe =p


p/s: nak melukis kene ade mood ^^

1 comment:

ajenni said...

muka aku bl lak nk lukis????