Pages

Tuesday, February 15, 2011

Poor Aegy~ (TT~TT)

dah seminggu berlalu tapi..hehe...hari tu waktu balik ke kuantan..dari perak-kelantan-ganu-kuantan...huhhh sgt penat dgn jem nye...bayangkan 12 jam aku ats jalan dari perak ke ganu je...kat kelantan jem, kat ganu jem...sampai aku terasa kete aku undur..side effect dari kepenatan~....3 tin air nescafe aku minum, nak ilang ngntuk~...


pemandangan bnjrn titiwangsa~


lawa kan...emm jalan kat sini lubang2..maybe sebab baru lepas musim ujan..huhu sian my aegy (car)~

nie kat ganu...jem ats jambatan, sumenye gara2 2 accident kat jln sebelah..ish3 org melayu suke sgt busy body, tgk accident smpi jem...terdetik gak kata2 nie dlm otak aku..

accident yg 1st aku jln je, xtgk pun...tapi yg second aku xleh tahan mate nak tgk gak..haha...mmg aku org melayu..haha busy body betoi aku nie..haha aku drive sorg waktu nie...siap buleh mkn roti lagi..jem lame gile..org depan aku nie dok tgk2 aku...sebab aku siap bwk roti mkn (ape nak wat..aku xmkn tgh hari..lapo~)...smpai je kat dpn mydin mall aku jmpe mieja, nak balik kuantan dgn mieja..tapi aku dah penat sgt, mieja suh tido umah die, sok pagi2 nye baru gerak ke kuantan...alkisahnye...aku x cek air kete..huhu..air kete dah kering...sebab kite org kuar pagi, so pepg tu xda la effect sgt temperature...but smpai je kat cherating...sudden bunyi mcm air dah masak dlm kettle..haha...high temp...terpaksa berhenti...byngkan perjalanan cherating ke uia mkn mase 3 jam lebih...sume nye gara2 air x isi-bocor water pam-lead to over haul...

sempat lagi v-sign..mkn2 limau la mase nie..haha..tgu enjin sejuk..emm mahir terus isi air..haha

tgu sejuk baru leh bukak...kalu tak abis muke kene percik air panas..hehe

total kami berhenti utk isi air ..ade dlm 9kali..hoho penat o..nak kejar van lagi (utk gi temerloh, aku n mieja naik van uia~)

lepas smgu baru aku leh anta kete nie g workshop, coz aku pektikal kat Temerloh..huhu..sian my aegy...so ari jumaat lepas aku anto (11/2/11)...epul (workshop worker) ckp cost baiki dlm 4-5 ratus...huhuwaaaaaaaaaaa...mane aku nak korek tabung nie..huhu~nak pektikal lagi..hadoi...fenin3x~

sebagai pengajaran..isi lah air kete selalu kalu dah jln lame sgt...

No comments: