Pages

Friday, February 4, 2011

CaPpuCcinO~ Sape Nak Belanje Saye???

mlm smlm 3/2/11 kami sekluarge wat BBQ...hehe mule2 ibu cadang nak gi berkelah ataw gi cameron,tapi musim2 ujan nie dok umah wat bbq sudey...hehe...kami wat bakar2 depan umah je tadi..haha...pelik tp sronok...sume adik2 aku balik katekan....

pas abis bbq,aku n adik2 aku tgk tayangan cite industan hahaha ...dari sape? tentunye sumber utama dari aku jugak...haha...cite ape? emm cite ape lagi kalu bukan cite 3 idiots..(masuk nie,dah 4 kali aku tgk cite nie...lawak n best gile kot)....abis tgk cite koi3pg...la nie tgh mengarang blog nie..hehe...

padahal td dah dapat kerje tambahan dari ibu...kerje yg patutnye cikgu2 buat...aku kene wat...ape lagi kalu bukan tulis resit2 tuk anak2 murid ibu nie...(resit yuran sekolah n etc)...kalau nak tau dari aku skolah menengah lagi kerje2 tulis resit utk budak2 kelas ibu,aku yang tolong tuliskan..walaupun tulisan aku punyelah cantik...erkkk... esok la aku siapkan...

emm sok ari last lepak kat umah...ingtkan nak wat kek batik atau kek choc. tapi mcm byk kene beli bahan...emm jimat je la...

tadi aku dah beli kasut tuk pektikal...xda la mahal pun...pakai 6mgu okey kot...tapi bkn yg comfort punye pun..emm...(jimat2)...aishhh geram gak bile aku tringt pasai jimat nie...adik2 aku, depe dok perabis duit ayah je...bile cuti je ade je benda baru tuk motor depe,cube la barang moto tu simpan tuk belanje~...bile dah ujung2 sem mintak duit makan kat ayah...ishhh geram...aku punyelah berkire2..depe senang je...sian ibu ayah...kang aku berleter kang baru taw..hehe

huhh...start pektikal sudey..pasnie mmg mgu2 yg akan memenatkan kami dak2 radio...tapi sume org penat jugak...so its okey..enjoy je...::go back3x:::...tetibe terngiang ayt sorg doc plak...haha 'go back'...haha

emmmm abis pektikal ti aku cadang nak belanje tanjae CAPPUCCINO @ secret recepi la...hehe as my reward to myself..erkkk hahaha...amacam...best x cadangan aku nie?? (bukan pengaruh mane2 cerita ye~hehe toink toink toink) hehehe sesekali hargai usaha kita la kan..nway try my best!!  aja2 hwaiting....

ade sape2 nak belanje saye tak??? (sambil wat muke comel) hehehe


tengok je pun~..yummm3x nak try satu la nnt...hehe


2 comments:

Mohd. Ramadan Bin Ab.Hamid said...

mcm best je capuccino tu.. bli la utk 2 org.. hehe..

me said...

amboi..utk sape tu ..2org haha...senpai la belanje saye...ngeh3~
mmg best tapi harge pun best..hahaha~