Wednesday, October 27, 2010

Sila le Cuba~

Tukarkan perkataan KUCING kepada SAYA semasa anda baca~..selamat mencuba~hehe(^~^.)/

       
         KUCING sangat comel, KUCING jugak sgt manja, friendly...mesti awak suka kan??
KUCING suke makan ikan keli..nyummm3..hari2 awak jln2 dgn KUCING ke taman bandar dekat dpn kampus awak tu,
KUCING akan salu teman awak bile awak sedey..KUCINGlah tempat awak luahkan rasa..huhh..
awak sayang KUCING, tapi awak tak kasi taw kat KUCING,coz takut org lain kata awak gila..haha..
awak suke tgk gambo KUCING, siap buat wallpaper utk laptop lagi..hehe..
bile KUCING tak layan awak, awak nangis coz rindu kat KUCING..ehem3...sebab KUCINGlah yang salu teman awak kan~hehe,,,
awak kasi name samaran KUCING,kitty..tapi KUCING buat tak heran sebab KUCING rase name tu tak glamor langsung,so awak tukar name KUCING, jadi 'ujang~'...baru lew KUCING suke..haha..
lastly, KUCING suke bace blog nie,..(yeke??haha)...v(^~^.)/



p/s: ujang tu name kucing aku dulu..hehehe~

3 comments:

arney said...

ahahaha...speechless aku~~
sejak bile ko gi taman bandar haa??
*toink*toink*=p

Tantan (^~^.)/ said...

haha..awl2 sem ade gak le 1-2 kali ak g...dah lme2 ..slamat tgl romeo~..haha

arney said...

sengalitis~~=p