Wednesday, October 20, 2010

Ayah nomu nomu bogoshippoyo~

Smlm aku mimpi,mimpi buruk..huhuuhu...
hari nie aku sgt rindu kat ayah aku..hoho,mungkin sebab dah dekat sebulan lebih xbalik kg...tambah lagi sebab mimpi tu..lagi la aku rindu~
tgk gambo ayah pun,aku dah rase nak balik tenung muke ayah je..hehe

my ayah n ibu...ade org ckp gaye rambut ayah mcm 'dr. yg kluarkan product lansingkan bdn tu'...teettt haha

mlm nie (koi10.30) tadi ak pun nekad tepon ayah,..salunye aku akan cari no hp ibu dulu,ckp ngan ibu, kalu ibu xangkat baru tepon no ayah,tapi mlm nie mmg niat ak nak ckp ngan ayah hehe..

mesti ayah pun pelik,haha, aku saje2 je tepon nak dgr suare, salu kalau tepon ayah pun sebab nak mintak duit..tapi kali nie bkn sebab nak mintak duit...hehe,saje sembang2 ngan ayah...

ade gak org kte mcm muke plakun..j---- h----,haha =p

Ayah cakap ibu pergi kursus (kursus tuk guru2 bahasa melayu la kot) kat ipoh, ayah tny aku..duit cukup x? aku jawab cukup je...hehe padahal duit ak mmg cukup2 je tuk sem nie,dah patut kene wat catuan mkn dah haha...ayah ckp abang(adik lelaki aku) ade msg mintak duit tadi..haha sian kat die, die nye PTPTn dpt sikit je..padahal die dak design(kene byk duit beli brg)..hoho

dlm 10 min sembang ngn ayah,..yang penting lepas gak rindu aku kat ayah nak dgr suare die...hehe..ye la suare ayah le yg ak dgr 1st skali kat dunia nie...'ayah..nomu..nomu..bogoshippo~'

DeHearty-Ayah

Oh ayah..6x
di sisi ibu kau setia menanti, lahir anakmu menambahkan seri,
bersama alunan memuji Ilahi, di telingaku kanan dan kiri,
hari2 makin mendewasakan, hidupmu telah menongkah cabaran,
dalam mendidik amanah Tuhanmu, sabar melayan kerenah yang seribu,
*titisan keringatmu menyubur kehidupan, berhujan berpanas tidak kau endahkan,
dirimu tetap gigih menuai rezeki,menjadikan mimpi satu realiti,
**biar ku tawan wang yang berjuta, biar ku hampar selaut mutiara tak mungkin terbalas segala jasa yang tidak ternilainya,
oh ayah akan ku bukti padamu, curahan kasih tidakku sia kan,mencapai cita jua kejayaan kan ku bela nasibmu dihari tua...oh..ho...oh ayah~
*
** 


p/s: lagu nie best..berkumandang kat telinge ak 2 3 kali~..hehe
bogoshippo=rindu ,missing u
nomu nomu= sgt sgt dlm bhs korea~hehe..

No comments: