Pages

Friday, November 16, 2012

Make-Up

Assalamualaikum...
hari ni aku keje macam biase sampai koi5..hehe hari ni ade benda yang berlaku...
seperti yang korang tau, aku duduk kat kedai ni (tempat keje aku), aku sorang2 saje (memang xda staff lain) sebab kat kedai aku ade x-ray je..yang lain dah pindah kat bangunan baru. Jadi kebanyakan yang berlaku kat kedai lame, nak xnak aku kene gak bertanggungjawab...okey la...cerite nye macam ni..

Tiap kali orang datang kedai, aku akan layan dengan baik...tapi ramai jugak yang datang kasi flyers dan jurujual...ini yang paling aku tak reti..(aku ni lemah lembut sangat ker erkkk haha)...

Petang tadi datang la sorang akak ni, aku ingat die nak datang buat blood test, so aku jemput masuk, siap salam lagi...die kate die nak duduk jap...so aku kate sila kan...sekali~ die pot pet2 ade dalam 1jam cerite pasai satu jename make up yang feymes nih...die buat promotion make -up rupenye...tapi agak2 la...aku ni bukan nye pakai make up sangat..tapi die bedal wat grooming kat muke aku...die make-upnye aku tadi *blushing* hehe...tapi best gak natural make-up...=p

Lepas pot-pet2, sekali~ die suh aku tulis detail diri aku kat borang...erkk aku tak kata nak beli pun...baru die kate hargenye dua ratus, lepas offer...erkk dua ratus tu belanje makan aku hampir sebulan...susah gile aku nak tolak die baik2...aku tak nak beli...nanti bukan nye aku pakai pun...pastu die cakap 'ala, sesekali manjekan diri..' ayat manis sales la kan hoho...tapi aku tetap tak nak...die pakse gak aku tulis detail aku kat borang..kejadahnye...

nasib baik la ade staff lain datang kedai aku sebab ade keje sikit kat kedai aku ni...aku mintak staff tu tolong cakap kat akak ni yang aku tak nak...

baru la akak ni tau yang aku ni baru je keje...mane ade duit beb...haha...aku takat pakai bedak simple2 je la..mane nak adekan dua ratus untuk muka..hoho...tak mampu hoho...



p/s: Aigoo~ susah duduk sengsorang...aku paling tak reti halau orang haha...
Moral: Ukur baju di badan sendiri hehe *blushingg*







No comments: