Saturday, May 25, 2013

Macam mana nak lalu...

Assalamualaikum,
Apa khabar semua? harap sihat-sihat belaka, yang kurang sihat tu, syafakillah, syafakallah, jangan lupa makan ubat yer..

Hari ni aku pergi KL Sentral, nak beli tiket balik kampung minggu depan..jadi aku naik LRT..emm..aku selalu ade masalah bile nak pass tru token tu..haha
Hari ni pun aku kene banyak kali touch token baru leh jalan..haha

Dah selesai aku beli tiket, aku pun nak balik rumah..aku kene naik LRT lagi..





okey ..ecelly aku tukar hampir tiga laluan, semua jadi merah...



emmm..


tetiba...

"Kak, buat macam ni la.." sambil tunjuk, letak token tu lama2, jangan gerakkan..
*srettt* laluan terbuka..hehe..
aku senyum je la kat budak ensem dan ohsem nih..=p




ehhh...TQ la adikkk~ hahaha..kalau tak sampai bila pun aku tak tau kenapa aku asik susah nak pass tru benda alah ni..hehe (^~^.)/


p/s:  ngeh3x...sengih sambil minum hazelnut choc chatime dlm LRT...=p


No comments: