Pages

Friday, May 17, 2013

10 Botol Air

Assalamualaikum..

Apa khabar semua? harap sihat2 belaka, yang kurang sihat tu, syafakillah, syafakallah, jangan lupa makan ubat ye..

Cuba hayati cerita ini..

Aku (baca saya) ada 10 botol air, satu botol ada 5L air...aku sebenarnya memerlukan hanya 15L air sahaja...semakin masa berlalu, air telah tersejat sebanyak 5 botol, jadi tinggal 2.5 botol sahaja air yang aku perlu sejatkan lagi...hehhh 




 Sekarang korang dah paham kan..
jadi cuba tukar, air tu jadi fat...

Bagus tak analogi aku??..hehe..omg banyak lemak ekau... =p

Ecelly, ade kawan aku yang tanya pasal progress aku....progress penurunan berat aku..jadi terdetik nak tulis kat blog. Alhamdulillah , separuh goal aku dah achieved..clap ur hand for me...hehe 

Tapi sekarang aku dah sampai peringkat susah nak turun dah, plateau...betul2 perlukan sokongan... hopefully I will never give up!! hwaitingggggggg..haha

sikit-sikit lama-lama banyak botol...erkk

p/s: saya makan nasi...jangan paksa saya stop makan nasi, saya orang melayu..erkkk, saya tahu, tak makan nasi leh kurus cepat..tapi sanggup ke sampai bila2 makan lauk atau roti je..lain la kalau duduk kat obersea..hehe

xoxo




No comments: