Pages

Sunday, May 12, 2013

Busykan diri...

Assalamualaikum..

Harap yang membaca sihat2 belaka, yang kurang sihat, syafakillah, syafakallah, jangan lupa makan ubat na~ 

Membusykan diri selama dua minggu ini...saya masih ingat jika tahun lepas, masa ni memang bulan yang paling busy selama saya belajar, sebab nak hantar thesis..tahun ni, bulan ni saya sibuk dengan kerja..berderet dari isnin ke ahad...

Saya yang mintak nak kerja sampai hari ahad...kerja hari ahad, tak dapat gaji lebih pun, cuma dapat cuti ganti...kalau saya cuti pun, bukan ade buat ape pun..hoho ayatseorangFA..

esok saye ade buat free health test lagi..minggu depan pun...


"U should noe, that something is going on.."

p/s:  sebenarnya...rindu...sahabat2...saya harap,.. anda semua,.. gembira dan sihat sentiasa...




No comments: