Pages

Tuesday, October 30, 2012

That ManteraGuru2...(-_-")

Setiap hari akan ade sorang auntie ni hantar sample darah dari tempat die keje, jadi keje aku ni pulak, terima la sample2 darah tu dan hantar pulak ke lab kami. 

Tapi auntie ni, aku gelarkan die sebagai ManteraGuru2...kenape aku gelarkan die manteraguru2? ahaa...sebabnye ade manteraguru1, nenkali aku story....manteraguru2 nie memang suke ikut kepala die jer.(-_-")

Tadi aku kene bebel oleh manteraguru2, sebabnye aku tak stamp die nye form yang bukti die dah hantar, selalu nye die datang, kitorang tulis je, hari ni tah ape pasal die bebel suh stamp pulak...bukan reti sabar, die kate takut orang hon kereta die , keluar dari kedai aku pun , dekat 3 kali die suruh aku bukak pintu, padahal aku dah tekan suis open dah pun...ish3...sabar je la...

Hehehe...tapi seronok gak gaduh2 ngan manteraguru2 ni...sebab, kat kedai aku ni ade dua orang staff je, nanti staff lagi satu nak pindah, tinggal la aku sorang...dengan bergaduh ngan manteraguru2 ni best gak hari aku...haha leh la bercakap dengan orang selain dinding dan tong air...


p/s:  Manteraguru2 nie, suke pakai baju bunge2 dengan spek itam, dan skirt hehe everyday same je fesyen die...(^~^.)/







No comments: