Pages

Monday, October 29, 2012

Stay back...

   Hari tu aku bersemangat pergi kerje, 'Hari ni aku rase nak jadi pekerje yang berdedikasi'..ahaha...jadi aku pun datang awal, aku memang suke keluar awal kalau ke tempat keje...aku harap sampai bertahun2 kerje pun aku nak datang awal...hehe

Cerite nye, tempat kerje aku ni, ade dua kedai, satu yang lama, satu yang baru, jauhnye walking-distance je..dalam 5 min..tapi nak di jadikan cerite, aku kene thumb print bile masuk keje kat tempat baru, tapi  tempat x-ray kat kedai lama...

Hari ni plak, ade  customer yang datang dah pukul 5..boss aku mintak aku stay back, untuk buat x-ray customer tu...oleh kerana aku ni berazam nak jadi pekerje yang rajin, aku pun okey je...lagi pun umah aku dekat je...hehe

Lepas siap buat x-ray untuk customer tu, jam dah pun pukul 5.40pm...erkk...aku pun cepat2 kemas tutup kedai lame...
Lepas tutup kedai lame, aku pegi kedai baru untuk punch-out...erkk...aku ingat boss aku tunggu aku...sampai hati...aku tengok kedai baru dah tutup...so aku tak punch out la ri tu...

Mentang2 aku orang baru..hehehe...esok nye aku berazam nak membebel kat boss aku, coz aku penat2 buat x-ray untuk customer die, tapi die plak balik awal gitu je...

Tapi soknye aku jumpe boss aku, terus aku senyum je...haha...die pun senyum je...'mesti die tak tau ape yang belaku petang semalamnye,..ish3 seb bek die tu boss..hoho'







P/S: 
1.  Boss is always right
      2.  If boss is wrong, refer to rule no. 1

(^~^.)/



No comments: