Thursday, March 15, 2012

Dilemma~

minggu ni, banyak ditanya:

"nanti dah grad nak kerja ape?"

 biasanya di jawab:

"...., kerje ape2 je la, dapat je, kerje~"

memang nampak macam tak ada pendirian (mungkin), tapi itu la hakikatnya jadi budak radio, (dengar cerita nursing dan medic pun begitu)...

hurm, doa dan usaha sajelah jalan yang ada, rezeki itu, InsyaAllah ada...keep telling myself.



p/s: happy birthday to Amirul Faiz...goodluck PMR tahun nie hehe (^~^.)/



2 comments:

Mohd. Ramadan Bin Ab.Hamid said...

Lepas kerja free hair ke? haha..

Tantan^^ said...

aiyak....itu gambar hiasan saje...tiada kena mengena sama ade yang idup atau mati loo~ (nada tauke salon) haha