Pages

Monday, March 19, 2012

Aja~

Terasa hujung minggu ni, sekejap je~...aku habiskan dengan bace novel je, dan siapkan hadiah-hadiah untuk hospital2 yang kami sekelas pernah prektikal...(emm dah sampai minggu last kami pektikel, huhu...sedey ade, gembire pun ade hehe)

Duduk kat U ni pun, dah macam orang asing je, banyak benda yang aku tak tahu, kalu tahu pun last2 yang tahu...huuuhu...kalau dulu salu join talk2 bile ujung minggu, sekarang ni...satu talk pun aku tak pergi sem ni...hurmm...

Sekarang ni, ade interbatch sport ...tapi aku rase 4th year memang tak ramai ( maksud aku perempuan hahaha =p)..hurm ape nak jadi la kan...haha

Esok (Isnin), minggu last aku dan kawan2 pektikel...dan aku kene kat KMC, khabarnye ramai student lain kat sane...hopefully aku leh masuk ngan depe2 ni...haha
P/s: 'All you do, was giving me nice words, all I thought was there were hopes.'

Can't wait for our vacation~ kyaaa~

No comments: