Saturday, October 22, 2011

I Give you The Hint

okey...take 5sec, tengok gambo bawah nie,,,korang nampak ape? hehe ^^





Hari tu aku oncall, aku naik ward, nak xray patient...jalan2 kat kawasan ward tu sambil tengok pemandangan bandar kuantan nie....then aku nampak nie~...

aku nampak name aku~ haha walaupun tak da la name penuh pun...tapi nampak macam INTAN jugak...haha ecelly nie kat kawasan Benteng, ade tulisan KUANTAN besar...tapi bile kene lindung ngan pokok nampak mcm NTAN plak haha =p

tu je pun...then aku saje2 snap gambar...seronok plak tengok bandar nie,...




sekitar kawasan hospital tengku ampuan afzan, HTAA



oppsss haha....sempat lagi aku tangkap gambar kan,seb bek tak kantoi, tong kerje...hehe ^^




No comments: