Tuesday, September 6, 2011

Mari Balik Asrama...

Cuti sem dah nak abis...aja2 hwaiting....pasni busy la plak dengan keje2 research....raye~goodbye hoho~ adik2 aku pun dah masuk asrama balik...


Hurmmm rase sunyi dah rumah nie.... ahad nanti lagi la...sume dah balik..hoho...nie gambar latest my family....amek waktu nak hantar faiz masuk asrama haha...4hb hantar faiz balik asrama kat MRSM~ alang-alang semua ada...kami pun tangkap gambar  hehe..hoho..dah kurang sorang haha...


hari nie 6hb Sept...daftar naim plak...masuk UIA Gombak.. kurang lagi sorang...tak da dah bunyi gitar bising ...naim nie kojenye main gitar kat rumah nie..hoho aman~



sabtu nie pulak,  10hb, aku balik kuantan...masuk sem baru ...drive kete ngan member, dah kurang lagi sorang~haha


lepas aku balik...adik aku siddiq plak...merempit balik trengganu...hoho


tinggal la ayah, ibu dengan adik aku ikin...memang sunyi la rumah nanti...tambah2 aku dengan naim memang cuti lame hari tu (5 bulan)...memang terasa la kot...haha....nantikan je la,  lukis ikin tentang pamily plak lepas nie..hahahoho ^^





okey la...semoga berjaya semua...gambatte~ ^^
bile semua masuk asrama macam nie la jadinye...rumah kosong plak..haha...

"Buat sesuatu kerja itu, biar sampai berjaya" -atok-