Friday, April 19, 2013

Perangai Pelik Minggu Ini 1

Assalamualaikum..

Harap korang sihat2 belaka..yang tak sihat tu, syafakillah, syafakallah, jangan lupa makan ubat ye...

Slot ni terpikir setelah tengok cite hagemaru..perangai pelik minggu ini..hikhikhik

Aku ade satu habit ni...sejak aku kecik lagi...sampai sekarang...
Balik kerje, lalu depan kedai2...



*Pagi yang gelap, kini sudah petang*..lalalala~




sedia..



blueehh...lega~


hehehe..ni la habit aku...aku selalu tahan nafas bila lalu depan kedai makan cina..aku tak tau kenapa..tapi memang aku dari kecik macam tu...
cuba bayangkan kalau aku lalu kat dua tiga deret kedai makan cina je...ade gak yang SOB (short of breathing) hahaha

p/s: ni aplikasi kat kedai makan cina yang biasenye ade display, daging salai...erkkk
p/ss: dah lame xmelukis..hancur lukisan..haha =p







No comments: