Sunday, September 23, 2012

Kehidupan






p/s: Kuat dan tabahkan hati ku ini.....T~T




Friday, September 21, 2012

...

dah lame tak buat gif......



...


p/s: lepaskan rase rindu nak melukis..hehe



Jadi Customer...

   Pagi tadi jumpe kenalan UIA di tempat kerje, die dtg untuk buat x-ray...sembang2 sekejap, sebab dah lama tak jumpe...hehe..tapi aku tak buatkan x-ray die pun...hehe segan, sebab nak buat x-ray kene bukak baju...so aku suruh member aku buatkan je...hehehe....


p/s: kekok kalau kena buat x-ray kat kawan sendiri yg berlainan jantina hehe