Friday, September 21, 2012

Jadi Customer...

   Pagi tadi jumpe kenalan UIA di tempat kerje, die dtg untuk buat x-ray...sembang2 sekejap, sebab dah lama tak jumpe...hehe..tapi aku tak buatkan x-ray die pun...hehe segan, sebab nak buat x-ray kene bukak baju...so aku suruh member aku buatkan je...hehehe....


p/s: kekok kalau kena buat x-ray kat kawan sendiri yg berlainan jantina hehe



2 comments:

ajeni said...

hehehe.....

Tantan^^ said...

ape ajeni...hehehe??gelak suka ek?