Saturday, December 4, 2010

Preparation Family Day Haji Abdul Rahman & Hajjah Umi Khaltum (^~^.)

yeaaaaaaaaaaayyyyy...xsabar nak gi hari keluarge kat Teluk Batik isnin nie (6/12/10)....hari keluarge nie melibatkan sume adik-beradik ibu, (pak long,maknyah,paklang,makyang,maknah,ibu and ucu...dgn ank cucu mereka skali~)...kami sewa chalet kat sane...sume 7 buah chalet di'booking' oleh kluarge kami je..yeaaaayyy...
and ayah jadi ajk incharge in sukaneka..hik3..so kami kene la balut hadiah and pikir nak main ape...so preparation pun dah siap...

balut hamper nie dgn ibu...kalu beli yg dah siap, mahal...so buat sendiri murah n banyak ..jimat~

kalu jual nie mau dapat RM50 each hamper nie...buat sendiri Rm30 je...jimat kan~


emmm stakat tu je kot...t aku kasi lagi laporan hari keluarge Haji Abdul Rahman& Hajjah Umi Khaltum dgn lebih lanjut~....tungguuu~~~

No comments: