Pages

Sunday, May 13, 2012

Susah Senang Kite Bersama

   Pagi, bagun tido miza kejutkan dengan call, suruh amek die kat bandar coz moto die rosak (she's sound urgent )...so aku rushing giler (baru bangun tido katekan)...aku gosok gigi dan basuh muka...ayat mudahnye aku tak mandi haha aku terus ke bandar, rupenye moto miza still ade kat tepi jalan,  kene la pergi bengkel moto (3 bengkel)...satu je bengkel yang leh baiki moto miza, tu pun jauh...
so miza mintak tolong classmate ktorang, (2orang), tolong tolak moto die...
Jam dah pun koi12~..sampai je moto miza kat bengkel, ktorang pun gi makan kat nasik kukus ...,miza blanje la kan...

Pastu petang tu aku gi Lab buat FYP aku, sampai koi 6.30 kitorang nak gi pasar malam hari sabtu kat wisma pahang...1st time nak gi (dah 4 tahun kat sini)...6.45ptg tapi dah gelap,..aku ingt memang gelap sebab nak malam dah...rupe2nye mendung....sampai je kat pasar...jalan2 je, rintik dah...aku ckp "jangan risau ni embun je haha"..tetibe hujan selebat2nye pulak...lenjun giler weh....sempat beli nasik kerabu, kopok lekor ...tu pun berkuah semuanye...memang kerje giler, kitorang xtunggu hujan benti pun, berlari kat tengah2 lorong pasar malam tu sambil gelak2, nak balik cepat, coz takut lewat maghrib...hohoho...masuk kete, memang basah habis...


Pas makan, aku gi Lab lagi, sampai la koi11.30 mlm masih di Lab (walaupun terasa seram) hohoho

Kepala aku dah pening , banyak sangat kena hujan, dan berjemur panas tengah hari...dan berfikir~...huhu...(T~T.)

p/s: kerje aku hari ni, keringkan seat krete...haha =p

i didnt own this video, credit to the owner...~






No comments: