Pages

Thursday, April 5, 2012

My undergrad FYP ^~^.

Tidur yang tak teratur, semalam aku tidur pukul 12pm, bagun koi2am-6am, tidur balik koi 7-10am...huhuhu...kepala aku dah jadi pening2 lalat ...
(kenape orang kate pening lalat ek? mcm mane taw yang lalat tu pening ek?) haha

Koi 11 aku ngan kawan pergi hospital (bukan sebab sakit tapi) untuk ambil research aku punye data, tup2...orang yang diminta untuk burn image tu cuti seminggu...erkk aku nye FYP bertangguh hari demi hari..hoho


*dinggg...dinggg...*
"Please submit your chap.1 (FYP) by this weekk"~.....-From your lovely supervisor-

what!...this week, maknanye esok!!!!!!!!!!! ottoke aku baru dapat sms mase tengah tulis nih...get to go...huhu chapter 1 tak edit lagi..habis aku~


p/s: I have a weird dream...weird enough to make me think of you...(tu la, orang tua kate jangan tido lepas subuh..ketegaq~ haha)


No comments: