Pages

Saturday, February 4, 2012

Friend's Wedding~

Hari ni aku pergi ke majlis perkahwinan sahabat aku yang aku kenal dari sekolah rendah, jumpe die lagi di sekolah menengah ( tingkatan 4, 5), dan jumpe lagi masa aku prektikal di HUSM baru-baru ni...Hanis Arina namanya..Tahniah Hanis...(^~^.)/ jangan lupe makan roti bakar gune toaster tu hahaha (what a common thing to buy for wedding gift, sorry hanis, aku tak kerje lagi)...

Rumah hanis cuma 10min perjalanan sahaja dari rumah aku, tapi ini la kali pertama aku ke rumahnya,...erkk aku memang susah nak berjalan-jalan, sebab tu la , aku seronok bila ada reunion atau konvoi hari raya, mase ini la aku dapat jumpa sahabat-sahabat sekolah dahulu.

Sesampai di sana, aku jumpa sahabat-sahabat sekolah rendah aku (maisarah, syazwana), sahabat sekolah menengah ( Hafirah (nyet), Farhana (paom), syazni (nini), shima, azimah ajam, leen, fatin, fadhillah aleham, balqis, pneh, fairuz (peoi), fariza, firdaus (aus), imran, izzat, gbum, ruzilan,izzuan, din, helmi, asmadi, emm..lagi sorang aku lupe name, maaf , aku memang senang lupe name orang..huhu my bad~)

Ramai jugak yang datang dari HUSM, tempat aku prektikal dulu ( sebab hanis pun pernah tagging kerje kat sane), kak mazidah, kak diyana, kak tasnim, kak ain, kak lina, En. Rozman, Azim, Mustaffa...wow...dah macam reunion kan~ hehe tak pernah aku pergi kenduri kahwin yang ramai orang yang aku kenal...

Lepak-lepak, sembang, kami balik dalam pukul 3, pukul 4 aku sampai rumah (hantar paom balik), pukul 5.30 aku basuh kereta, tanam pokok bunga dengan ibu, sapu sampah...fuhh penuh sungguh jadual hari ni...seronok...

My mum keep ask me, " Dalam ramai-ramai yang datang tadi berapa ramai yang dah kawen?", "Mane goodies die, ibu nak tengok", " Semua kawan-kawan dah ade boyfwen ke?"...erkkk...mum always act as a mum...haha...tahu sangat la tu, kalau dulu ibu selalu tanya ade boyfwen ke tak?, sekarang ni, ibu bagi hint macam ni pulak...ahaa~...aku tahu kawan-kawan yang lain pun ade yang hadapi benda yang sama....haha...
cute goodies...cookies...~



Apa-apa pun, ni la 1st time aku hadir majlis perkahwinan kawan aku...
emmm, just wondering, how many wedding reception will I attending before mine? ahaa~ =p

Baraka Allahu Lakuma, wa barakah alaikuma, wa jamaa binakuma fi khair...



No comments: